مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 12:302024-01-03حوادث

اعمال قانون 1510 دستگاه خودروی متخلف در خراسان جنوبی


رییس پلیس راه خراسان جنوبی از اجرای طرح کنترلی ناوگان باربری خودروهای سنگین در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: در این طرح هزار و 510 راننده متخلف اعمال قانون شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ علیرضا رضایی، رییس پلیس راه خراسان جنوبی امروز به رسانه ها اعلام کرد: به منظور کنترل رانندگان و با هدف انضباط بخشی و پیشگیری از وقوع تصادفات، طرح کنترلی ناوگان باربری خودروهای سنگین به مدت 24 ساعت در محورهای مواصلاتی استان خراسان جنوبی به اجرا درآمد.

  وی بیان داشت: این طرح با حضور کارکنان پاسگاه های پلیس راه تابعه و 4 تیم از قرارگاه پلیس راه استان در مسیرهای اصلی اجرایی شد و ماموران پلیس راه نسبت به کنترل ناوگان باربری خصوصا در ساعاتی که بیشترین تصادفات رخ داده اقدام کردند.

  وی با اشاره به اینکه در این طرح 2 هزار و 745 دستگاه خودروی سنگین باربری مورد کنترل و بررسی قرار گرفت خاطر نشان کرد: از این تعداد هزار و 510 راننده متخلف نیز اعمال قانون شدند.

این مقام انتظامی یادآور شد: در پایان طرح  118 راننده متخلف به کمیسیون ماده 11 و 12 معرفی شده و همچنین 43 راننده که خودروی آنها دارای اضافه بار بوده به راهداری معرفی و تا انجام اقدامات قانونی متوقف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال قانون 1510 دستگاه خودروی متخلف در خراسان جنوبی

اعمال قانون 1510 دستگاه خودروی متخلف در خراسان جنوبی