مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 17:152024-01-16بين الملل

نماینده ویژه رییس جمهور: ناامن سازی افغانستان اولویت آمریکاست


حسن کاظمی قمی نماینده ویژه رییس جمهور: آمریکا و متحدانش بعد از 20 سال اشغالگری در افغانستان در اهدافی که در این کشور و منطقه تعریف کرده بودند ناکام ماندند، - حسن کاظمی قمی نماینده ویژه رییس جمهور: آمریکا و متحدانش بعد از 20 سال اشغالگری در افغانستان در اهدافی که در این کشور و منطقه تعریف کرده بودند ناکام ماندند، البته این ناکامی به افغانستان محدود نمی شود.

نماینده ویژه رییس جمهور فضای پسااشغالگری را فرصتی جدید برای همسایگان و منطقه در راستای همگرایی درباره افغانستان دانست و گفت: آمریکایی ها با وجود شکست مفتضحانه خود همچنان مرتکب ناامن سازی افغانستان و حمایت از تروریسم به ویژه داعش می شوند.

حسن کاظمی قمی روز سه شنبه در مصاحبه اختصاصی با ایرنا، دیدارهای خود با مقامات پاکستانی را مثمر ثمر خواند و اظهار داشت: ما به یک توافق مبنی بر تعامل با کابل برای کمک به بهبود شرایط افغانستان دست یافته ایم.

وی گفت: آمریکا و متحدانش بعد از 20 سال اشغالگری در افغانستان در اهدافی که در این کشور و منطقه تعریف کرده بودند ناکام ماندند، البته این ناکامی به افغانستان محدود نمی شود؛ ما در کشورهای دیگر مثل عراق، سوریه، یمن و لبنان شاهد شکست سیاست های آمریکا هستیم که بخشی از دلایل این ناکامی مقاومت مردمان این کشورها بود و بخشی دیگر نیز به رفتار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ویژه رییس جمهور: ناامن سازی افغانستان اولویت آمریکاست

نماینده ویژه رییس جمهور: ناامن سازی افغانستان اولویت آمریکاست