مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 00:352023-12-31سياسي

هیات های بازرسی انتخابات، قانونمداری و بی طرفی را سرلوحه خویش قرار دهند


اعضای هیات های بازرسی انتخابات در سطح استان باید همواره رعایت اصل قانونمداری و همچنین اصل بی طرفی را برای پیشبرد صحیح و درست امور مَدنظر داشته باشند و سرلوحه کار خویش قرار دهند.

- ایسنا/سمنان استاندار سمنان گفت: اعضای هیات های بازرسی انتخابات در سطح استان باید همواره رعایت اصل قانونمداری و همچنین اصل بی طرفی را برای پیشبرد صحیح و درست امور مَدنظر داشته باشند و سرلوحه کار خویش قرار دهند.

سید محمدرضا هاشمی، شامگاه 10 دی 1402 در جلسه هیات های بازرسی انتخابات استان در محل سالن جلسات غدیر استانداری سمنان، اظهار کرد: جلسات و نشست های تبیینی در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری و بسترسازی به منظور مشارکت قوی در انتخابات پیش رو، در دستور کار قرار گرفته و تاکنون نشست های متعددی برگزار شده است.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی، مسیر ریل گذاری انقلاب اسلامی است، لذا مشارکت ضعیف، مجلس ضعیف را به همراه خواهد داشت و در مسیر ریل گذاری پیشرفت انقلاب، خلل ایجاد می کند.

هاشمی خاطرنشان کرد: دشمن امروز از در صحنه بودن و پای کار بودن مردم در تمامی برهه ها و صحنه های نظام جمهوری اسلامی، هراس دارد.

وی عنوان کرد: انتخابات 11 اسفند 1402 یکی از صحنه هایی است که باید با مشارکت قوی و حداکثری توطئه ها و دسیسه های دشمنان نظام را خنثی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیات های بازرسی انتخابات، قانونمداری و بی طرفی را سرلوحه خویش قرار دهند

هیات های بازرسی انتخابات، قانونمداری و بی طرفی را سرلوحه خویش قرار دهند