مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 09:052023-12-27دانش

آزمایشگاه بزرگ هوش مصنوعی به زودی افتتاح می شود


سرپرست دانشگاه صنعتی امیرکبیر از افتتاح آزمایشگاه بزرگ هوش مصنوعی در این دانشگاه خبر داد و گفت: ما تقریبا در همه زمینه های فنی و مهندسی در دانشکده های دانشگاه صنعتی امیرکبیر کارهای تحقیقاتی انجام می دهیم و محصولات خوبی هم تولید کردیم.

- سرپرست دانشگاه صنعتی امیرکبیر از افتتاح آزمایشگاه بزرگ هوش مصنوعی در این دانشگاه خبر داد و گفت: ما تقریبا در همه زمینه های فنی و مهندسی در دانشکده های دانشگاه صنعتی امیرکبیر کارهای تحقیقاتی انجام می دهیم و محصولات خوبی هم تولید کردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، علیرضا رهایی در مراسم تقدیر از دانشجویان المپیادی و ممتاز دانشگاه، تاکید کرد: آنچه که در دو یا سه دهه اخیر ما به دفعات از تریبون های مختلف می شنویم این است که به طور عمده بر اهمیت علم و دانش تاکید می کنند به طوریکه توسعه کشور به توسعه علم، فناوری و نوآوری پیوند می خورد.

ضمن اینکه این موضوع خیلی مطرح می شود که علم از پیشگام های اصلی بهره وری و نوآوری به شمار می رود و مسئولان مختلف توجه ویژه ای بر علم و عالم دارند و تاکیدات ویژه ای دارند که نخبگان علمی در اداره کشور باید جایگاه ویژه ای داشته باشند و از نظرات و دیدگاه های آنها استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمایشگاه بزرگ هوش مصنوعی به زودی افتتاح می شود

آزمایشگاه بزرگ هوش مصنوعی به زودی افتتاح می شود