مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 20:252024-01-04اجتماعي

جریمه 13600 خودرو در بوشهر بدلیل استفاده از چراغ زنون و نقص در سامانه روشنایی


چهارهزار و 969 وسیله نقلیه دارای چراغ های زنون و خیره کننده و هشت هزار و 642 دستگاه وسیله نقلیه به علت نداشتن و یا نقص در سامانه روشنایی در استان بوشهر اعمال قانون شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سرهنگ محمد صادقی رییس پلیس راهور استان بوشهر در این رابطه، اظهار داشت: در راستای ماموریت های پلیس راهور و با توجه به افزایش تردد وسایل نقلیه با چراغ های زنون و خیره کننده و یا دارای نقص در سامانه روشنایی، با اجرای طرح های کنترلی، شناسایی و برخورد با تخلفات رانندگی در سطح معابر شهری استان بوشهر در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: پلیس راهور استان در مجموع 9 ماه، تعداد چهارهزار و 969 وسیله نقلیه دارای چراغ های زنون و خیره کننده و همچنین تعداد هشت هزار و 642 دستگاه وسیله نقلیه به علت نداشتن و یا نقص در سامانه روشنایی توسط همکاران اعمال قانون شدند.

صادقی در این خصوص متذکر شد با استناد به موادی از قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی و همچنین آیین نامه مربوطه، مالکین و رانندگان خودروها به دلیل تامین روشنایی در سطح معابر نباید از نورهای خیره کننده استفاده کنند.

رییس پلیس راهور استان بوشهر عنوان کرد: در صورت نقص در سامانه روشنایی،  راننده مسوولیت دارد و باید در کوتاه ترین زمان این نقیصه را مرتفع نماید و از هرگونه تاخیر در رویت برای خود و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه 13600 خودرو در بوشهر بدلیل استفاده از چراغ زنون و نقص در سامانه روشنایی

جریمه 13600 خودرو در بوشهر بدلیل استفاده از چراغ زنون و نقص در سامانه روشنایی