مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 23:002023-12-31فرهنگي

تجلیل از بانوان کارآفرین خلخالی در جشنواره آیینی ولادت حضرت فاطمه (س)


همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) بانوان کارآفرین خلخالی در جشنواره آیینی ولادت حضرت فاطمه (س) در خلخال تجلیل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) جشنواره ای برای گرامیداشت این روز فرخنده برگزار شد و طی آن بانوان کارآفرین خلخالی در این جشنواره تجلیل شدند.

اصلی ترین بخش جشنواره آیینی مادرانه که امروز برگزار شد در راستای کنگره بانوان تاثیرگذار و کارآفرین شهرستان خلخال بود که با برپایی غرفه های فروش محصولات و نمایش توانمندی های بانوان شهرستان در مجمع ارشاد با استقبال گرم مردم روبرو شد.

برپایی نمایشگاه توانمندی بانوان کارآفرین خلخالی زینب کاظمی، مسوول کمیته بانوان و خانواده فرمانداری خلخال در این خصوص اظهار کرد: این جشنواره با هدف نشاط آفرینی در بین خانواده ها و افزایش مشارکت آنان برای فعالیت های اجتماعی و فرهنگی در بین بانوان برنامه ریزی شده و با مشارکت ادارات کتابخانه های عمومی، فرهنگ و ارشاد و جهاد کشاورزی، صنایع دستی و میراث فرهنگی و ادارات عضو برگزار شد.

وی افزود: در کنار جشن مادر ظرفیت ها و توانمندی بانوان در قالب یک نمایشگاه تاثیرگذار با پخت انواع غذاها، داروهای گیاهی، صنایع دستی و چرم و محصولات زینتی، انواع دمنوش ها وآش ها و شیرینی ها برگزار شد که با است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از بانوان کارآفرین خلخالی در جشنواره آیینی ولادت حضرت فاطمه (س)

تجلیل از بانوان کارآفرین خلخالی در جشنواره آیینی ولادت حضرت فاطمه (س)