مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 09:452024-01-17بين الملل

نتانیاهو : جنگ غزه ممکن است تا سال 2025 ادامه یابد


«ما مصمم هستیم که کیبوتس ها و شهرک ها را در منطقه ای که به عنوان منطقه غلاف غزه شناخته می شود، بازسازی کنیم، ساکنان را به خانه های خود بازگردانیم و رونق و رفاه منطقه و رشد آن را حتی بسیار بیشتر از قبل از جنگ تضمین کنیم.

- نتانیاهو مدعی شد: ما مصمم هستیم که کیبوتس ها و شهرک ها را در منطقه ای که به عنوان منطقه غلاف غزه شناخته می شود، بازسازی کنیم، ساکنان را به خانه های خود بازگردانیم و رونق و رفاه منطقه و رشد آن را حتی بسیار بیشتر از قبل از جنگ تضمین کنیم.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که جنگ علیه حماس در نوار غزه ممکن است تا سال 2025 ادامه یابد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رسانه های عبری گزارش دادند که اظهارات بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار اعضای کابینه جنگ با روسای شوراهای محلی مطرح شد که در مقر فرماندهی جنوبی ارتش اشغالگر در بئرسبع برگزار گردید.

  بر اساس گزارش ها، نخست وزیر اشغالگر سه شنبه به روسای شوراهای محلی از مجتمع های اطراف غزه گفت که پیش بینی می کند جنگ علیه حماس تا سال 2025 ادامه یابد.

  بر اساس گزارش کانال 12، نتانیاهو این ارزیابی را در چارچوب بحثی فاش کرد که ادعا شده وی در این گزارش ها همچنین موافقت کرده چارچوب فعلی وزارت جنگ را بازنگری کند تا به اسراییلی هایی که مایل به بازگشت به مناطق تخلیه شده در 4/7 کیلومتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو : جنگ غزه ممکن است تا سال 2025 ادامه یابد

نتانیاهو : جنگ غزه ممکن است تا سال 2025 ادامه یابد