مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 19:152023-12-27اجتماعي

نسل جدید و دانش آموزان، ادامه دهنده مکتب سردار سلیمانی هستند


مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی اسوه مجاهدت و تدبیر بود، گفت: نسل جدید و دانش آموزان، ادامه دهنده مکتب سردار سلیمانی هستند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی اسوه مجاهدت و تدبیر بود، گفت: نسل جدید و دانش آموزان، ادامه دهنده مکتب سردار سلیمانی هستند.

مسعود سعادتی در اجتماع دانش آموزی فرزندان حاج قاسم در تالار وحدت دانشگاه تبریز، اظهار کرد: شما امروز برای گرامیداشت یاد و خاطره شخصی بزرگ اینجا جمع شده اید و با حضورتان اعلام می کنید که راه شهدا به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی را ادامه خواهد داشت.

وی، دانش آموزان را فرزندان حاج قاسم عنوان کرد و گفت: همه ما دیدیم که حتی در مدارس دور افتاده ترین نقاط کشور نیز نام حاج قاسم بر سر زبان دانش آموزان بود و آن شهید بزرگ، درس ایثار، اخلاق و عمل به همه آموخت.

وی با اشاره به محبوبیت سردار سلیمانی در میان ملت های جهان، گفت: ملت ایران افتخار همراهی با مظلومان عالم را دارند و امید است این نشست سبب شود تا راه شهید سلیمانی و شهدای عزیز را بیش از پیش بهتر بشناسیم.

سعادتی با بیان اینکه ویژگی های منحصر به فرد سردار سلیمانی او را تبدیل به الگو کرده است، اظهار کرد: حتی دشمنان هم به این موضوع اعتراف کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسل جدید و دانش آموزان، ادامه دهنده مکتب سردار سلیمانی هستند

نسل جدید و دانش آموزان، ادامه دهنده مکتب سردار سلیمانی هستند