مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 13:302023-12-26سياسي

تقویت حلقه های میانی برای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت


معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: باید همه برنامه ها را به دست حلقه های میانی و مردمی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسپاریم.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: باید همه برنامه ها را به دست حلقه های میانی و مردمی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسپاریم.

سید محمد صادق هاشمی امروز سه شنبه 5 دی در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب، بهترین راه ابلاغ پیام شهدا، تولیدات هنری از جمله فیلم، شعر، موسیقی، کتاب، مستند و آثار نقاشی است که ایشان در همه دیدارها و کنگره شهدا بر آن تاکید دارند و باید بگوییم حرکت ما در این حوزه بسیار جدی و رو به رشد بوده است.

وی با اشاره به تولیدات این معاونت در بخش هنری اظهار کرد: امسال پنج فیلم سینمایی را به جشنواره می رسانیم و پنج فیلم دیگر برای ادامه کار در حال انعقاد قرارداد است.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نه تنها در سطح کشور بلکه در حوزه بین الملل از اصلی ترین وظایف در معاونت فرهنگی بنیاد شهید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت حلقه های میانی برای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت

تقویت حلقه های میانی برای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت