مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 09:352024-01-06بين الملل

مشاور سابق زلنسکی: کی یف باید دست از توهم عضویت در اتحادیه اروپا و ناتو بردارد


دستیار سابق رییس جمهور اوکراین گفت کی یف باید دست از «تحقیر خود» بردارد و به این «توهم» که قرار است به زودی عضو اتحادیه اروپا و ناتو شود، پایان دهد.

- دستیار سابق رییس جمهور اوکراین گفت کی یف باید دست از تحقیر خود بردارد و به این توهم که قرار است به زودی عضو اتحادیه اروپا و ناتو شود، پایان دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، الکسی آرستوویچ دستیار سابق ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین در یک نشست مطبوعاتی مشترک با اشاره به تصمیم اخیر شورای اتحادیه اروپا در اواسط ماه دسامبر مبنی بر آغاز مذاکرات عضویت اوکراین در این بلوک بیان کرد: مهم نیست که ما چقدر از عضویت در ناتو و اتحادیه اروپا استقبال می کنیم، به هر حال کسی از ما در این بلوک ها استقبال نمی کند.

راشا تودی به نقل از دستیار سابق زلنسکی گزارش کرد: بهای عضویت احتمالی اوکراین در ناتو، آغاز جنگی بزرگ با روسیه است و غرب آماده نیست این بها را بپردازد.

وی در ادامه تصریح کرد: هدف اوکراین برای عضویت در اتحادیه ای بزرگ غیرقابل ممکن است.

این کشور باید دست از تحقیر خود بردارد؛ بنابراین مسائل سیاست خارجه و داخلی در کی یف مدیریت خواهند شد نه در بروکسل، واشنگتن یا مسکو.

کی یف باید واقعیت را بپذیرد و به جای توهم بازگشت به مرزهای 1991 و عضویت در اتحادیه اروپا و ناتو، به توسعه مسیر خود مشغول شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور سابق زلنسکی: کی یف باید دست از توهم عضویت در اتحادیه اروپا و ناتو بردارد

مشاور سابق زلنسکی: کی یف باید دست از توهم عضویت در اتحادیه اروپا و ناتو بردارد