مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 15:452024-01-10حوادث

پلمب انبار لوازم آرایشی و بهداشتی و 11 واحد فروش لباس در اصفهان


فرمانده انتظامی استان از شناسایی و پلمب انبار لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق و 11 واحد فروش لباس متخلف در شهر اصفهان خبر داد.

- ایسنا/اصفهان فرمانده انتظامی استان از شناسایی و پلمب انبار لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق و 11 واحد فروش لباس متخلف در شهر اصفهان خبر داد.

سردار حمید علینقیان پور، با بیان اینکه مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان با اشرافیت اطلاعاتی و رصد هوشمندانه خود از دپوی محموله بزرگی از انواع لوازم آرایشی و بهداشتی در یکی از انبارهای شهر اصفهان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند، اظهار کرد: مأموران پس از تحقیقات میدانی و کسب اطلاعات لازم و انجام هماهنگی های لازم با مرجع قضایی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت از انبار مذکور بازدید کرده و در نهایت 114 هزار و 229 قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی قاچاق شامل رنگ مو، اکسیدان، ژل شستشوی صورت، لاک ناخن و.

و.

کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ارزش محموله مکشوفه را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه 80 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: تمامی کالاهای قاچاق به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تحویل و انبار مذکور نیز با دستور مرجع قضایی پلمب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب انبار لوازم آرایشی و بهداشتی و 11 واحد فروش لباس در اصفهان

پلمب انبار لوازم آرایشی و بهداشتی و 11 واحد فروش لباس در اصفهان