مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 11:502024-01-03سياسي

روایت مجید انصاری از جلسه با رییسی: نمایشی نبود


دوستان اصلاح طلب روی مسأله ضرورت برخورد قاطع با پرونده های مفاسد اقتصادی و به پایان رساندن آنها و ارایه اطلاعات به موقع و کامل به مردم تاکید کردند و معتقدند سکوت یا راز آلود کردن این نوع پرونده ها در جامعه را موجب بدبینی و سلب اعتماد عمومی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از جماران، روز دوشنبه و در آستانه انتخابات مجلس و مجلس خبرگان رهبری، 50 نفر از دبیران کل احزاب و فعالان سیاسی در پاستور با سید ابراهیم رییسی دیدار کردند.

مشروح گفت و گو با دبیر اجرایی مجمع روحانیون مبارز در پی می آید: می خواهیم از شما بشنویم که در نشست رؤسای احزاب و جناح ها با آقای رییسی چه گذشت؟ از وزارت کشور و متعاقب آن از دفتر آقای رییس جمهور، با من تماس گرفتند و گفتند که جلسه ای با حضور برخی از سران و دبیران کل احزاب و گروه های سیاسی و بعضی از فعالین و کنشگران سیاسی با حضور آقای رییس جمهور در دفتر ایشان برگزار می شود و از من برای شرکت در این نشست دعوت کردند.

  گرچه موضوع جلسه مطرح نشد، اما با توجه به در پیش بودن انتخابات حدس می زدم که برای رایزنی درباره انتخابات باشد.

با مشورت برخی از دوستان و بزرگان، علی رغم این که احساسم این بود که شاید این جلسه مصداق نوشدارو بعد از مرگ سهراب باشد، ولی به دو دلیل قبول کردم که در جلسه شرکت کنم؛ یکی اینکه به دعوت احترام کنم به خص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت مجید انصاری از جلسه با رییسی: نمایشی نبود

روایت مجید انصاری از جلسه با رییسی: نمایشی نبود