مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 15:352023-12-28ورزشي

بهناز طاهرخانی به زودی به تهران منتقل می شود/ ترخیص خواجویی از بیمارستان


معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان  گفت: بهناز طاهرخانی فوتبالیست ملی پوش که دچار حادثه رانندگی شده، کاملا هوشیاری خود را بدست آورده و به زودی به تهران منتقل می شود.

- ایسنا/کرمان معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان  گفت: بهناز طاهرخانی فوتبالیست ملی پوش که دچار حادثه رانندگی شده، کاملا هوشیاری خود را بدست آورده و به زودی به تهران منتقل می شود.

مریم کاظمی پور امروز هفتم دی ماه در حاشیه عیادت از بهنازطاهرخانی در بیمارستان پاستور بم اظهار کرد: با تلاش خدمتگزاران جامعه پزشکی و کادر درمان بیمارستان پاستور بم، روند درمان فوتبالیست ملی پوش که در سانحه تصادف ضربه مغزی شده بود، رو به بهبود است و از شرایط کاهش سطح هوشیاری جدا شده است.

وی ادامه داد: شرایط درمانی در روزهای آینده به سمتی می رود که طاهرخانی به یکی از بیمارستان های تهران منتقل می شود.

معاون وزیر ورزش و جوانان درباره وضعیت دیگر فوتبالیست ملی پوش گفت: زهرا خواجویی نیز روز گذشته از بیمارستان پاستور بم ترخیص شده و امروز از طریق پرواز بم به تهران منتقل شد.

کاظمی پور بیان کرد: پیگیر ادامه روند درمان این دو فوتبالیست در تهران از طریق باشگاه خاتون بم، فدراسیون فوتبال و فدراسیون پزشکی ورزشی هستیم تا به موقع اقدامات لازم برای درمان و بازگشت این دو به عرصه حر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهناز طاهرخانی به زودی به تهران منتقل می شود/ ترخیص خواجویی از بیمارستان

بهناز طاهرخانی به زودی به تهران منتقل می شود/ ترخیص خواجویی از بیمارستان