مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 11:302023-12-25ورزشي

ماه لند، پرچهره ترین پروژه سرمایه گذاری در ایران


ماه لند، یکی از بزرگترین پروژه های عمرانی در جنوب کشور، با مشارکت پرتعداد افراد معروف و محبوب کشور، عنوان پرچهره ترین پروژه سرمایه گذاری را به خود اختصاص داده است.

- این مجتمع چند منظوره با همکاری باشگاه های پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس، همچنین با مشارکت شهرداری ماهشهر در حال ساخت و توسعه است.

پروژه چند منظوره ماه­لند واقع در بندر ماهشهر، هاب پتروشیمی خاور میانه و برکرانه آب های نیلگون خلیج فارس یکی از بزرگترین پروژه های عمرانی در حال ساخت جنوب کشور است.

پروژه سرمایه گذاری ماه لند به واسطه مشارکت بالای افراد مشهور و محبوب کشورمان، عنوان پرچهره ترین پروژه سرمایه گذاری را به خود اختصاص داده است.

ماهلند با همکاری باشگاه پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس و مشارکت شهرداری ماهشهر شروع و در حال ساخت است.

مجتمع چند منظوره ماه لند، با زیر بنایی بالغ بر 44500 مترمربع و در چهار گستره تجاری، مسکونی، فرهنگی و ورزشی پس از انجام مطالعات امکان سنجی، در سال 1400 پروانه و مجوز ساخت دریافت کرده و به یک فرصت استثنایی برای سرمایه گذاری مبدل شده است.

ماه­لند ماهِ شهر ماهشهر: پروژه سرمایه گذاری چند منظوره در ماهشهر ماهشهر، یک بندر خوش آتیه از نظر اقتصادی بر کرانه آب های خلیج فارس در استان خوزستان است که اکنون میزبان پروژه عظیم ماه لند می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماه لند، پرچهره ترین پروژه سرمایه گذاری در ایران

ماه لند، پرچهره ترین پروژه سرمایه گذاری در ایران