مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 11:452023-12-23ورزشي

تناقض های دعوت از کشتی گیران به اولین اردو/ وقتی منافع ملی قربانی لیگ می شود!


به نظر می رسد به جای اینکه لیگ در خدمت تیم ملی کشتی باشد، منافع ملی و سرنوشت کشتی گیرانی که می توانستند عصای دست کشتی ایران در سال مهم المپیک باشند، - تناقض های دعوت از کشتی گیران به اولین اردو/ وقتی منافع ملی قربانی لیگ می شود! به نظر می رسد به جای اینکه لیگ در خدمت تیم ملی کشتی باشد، منافع ملی و سرنوشت کشتی گیرانی که می توانستند عصای دست کشتی ایران در سال مهم المپیک باشند، فدای کسب عناوین تیمی در لیگ کشتی شده اند.

مشخص نیست چرا سرمربی جدید تیم ملی کشتی آزاد شیوه متفاوتی را در دعوت از کشتی گیران در اوزان ده گانه به اولین اردوی تیم ملی اتخاذ کرده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پایان رقابت های کشتی آزاد قهرمانی کشور به عنوان مرحله نخست انتخابی تیم ملی، محسن کاوه سرمربی جدید تیم ملی کشتی آزاد، 28 کشتی گیر را به اولین اردوی تیم ملی دعوت کرد.

  اما نگاهی به اسامی نفرات دعوت شده به اردو در اوزان دهگانه نشان می دهد، کاوه نگاه یکسانی به کشتی گیران دارای رتبه برای دعوت به اردوی تیم ملی نداشته است.

  به عنوان مثال در 5 وزن 57، 61، 65 ،92 و 125 کیلوگرم، نفرات اول، دوم به همراه یکی از نفراتی که در جایگاه سوم مشترک قرار گرفته اند به اردو دعوت شده اند اما مشخص نیست چرا کشتی گیر دیگری که در جایگاه سوم مشترک قرار گرفته راهی به اردو پیدا نکرده است؟ مثلا د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تناقض های دعوت از کشتی گیران به اولین اردو/ وقتی منافع ملی قربانی لیگ می شود!

تناقض های دعوت از کشتی گیران به اولین اردو/ وقتی منافع ملی قربانی لیگ می شود!