مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 10:302024-01-08اقتصادي

پرداخت هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به ایثارگران ایلام


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام گفت: در 9 ماهه نخست سال جاری یک هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به جامعه ایثارگران ایلام پرداخت شده است.

- جمال اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، صبح دوشنبه 18 دی ماه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در 9 ماهه نخست سازی جاری، یک هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به ایثارگران پرداخت شده است.

وی افزود: این میزان تسهیلات کم بهره در قالب 668 فقره با سرانه یک میلیارد و 500 میلیون ریال به جامعه ایثارگران اعم از خانواده های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و .

پرداخت شده است.

وی افزود: علاوه بر این طی این مدت 70 میلیارد ریال تسهیلات از طریق صندوق شاهد به یک هزار و 260 نفر و 504 مورد تسهیلات قرض الحسنه با 260 میلیارد ریال به 504 ایثارگر پرداخت شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام ادامه داد: این تسهیلات در قالب طرح سپاس پرداخت شده و تاکنون 11 هزار و 750 مورد دیدار و سرکشی از خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان در استان انجام شده است.

اسدی خاطرنشان کرد: طی 2 سال گذشته در مجموع 4 هزار و 950میلیارد ریال تسهیلات مسکن با سرانه بین 2 میلیارد و 500 تا 4 میلیارد ریال به جامعه ایثارگران استان پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به ایثارگران ایلام

پرداخت هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به ایثارگران ایلام