مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 17:402024-01-09بين الملل

وزیر دفاع روسیه: آمادگی رزمی «سه گانه اتمی» برای مقابله با تجاوزات


سه گانه اتمی روسیه که بازدارندگی اتمی این کشور محسوب می شود، این سه ضلع را در برمی گیرد: «موشک های اتمی بالستیک قاره پیما، بمب افکن های استراتژیک حامل موشک های اتمی و زیردریایی های اتمی حامل موشک های اتمی قاره پیما».

- وزیر دفاع روسیه: آمادگی رزمی سه گانه اتمی برای مقابله با تجاوزات سه گانه اتمی روسیه که بازدارندگی اتمی این کشور محسوب می شود، این سه ضلع را در برمی گیرد: موشک های اتمی بالستیک قاره پیما، بمب افکن های استراتژیک حامل موشک های اتمی و زیردریایی های اتمی حامل موشک های اتمی قاره پیما .

  سرگیی شویگو وزیر دفاع روسیه با تاکید بر ادامه تقویت ارتش و تجهیز آن به تسلیحات جدید اعلام کرد که آمادگی رزمی سه گانه اتمی برای مقابله با تجاوزات حفظ می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، در شرایطی که تنش های غرب و مسکو بر سر جنگ اوکراین ادامه دارد، وزیر دفاع روسیه بر تقویت بازدارندگی اتمی این کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرسانه های دولتی روسیه از قبیل خبرگزاری اسپوتنیک، سرگیی شویگو وزیر دفاع این کشور طی یک نشست با فرماندهان ارشد نظامی روسی در مسکو  اعلام کرد که ارتش روسیه برای حفظ توازن استراتژیک جهان، همچنان آمادگی رزمی سه گانه اتمی خود را در یک سطح بالا نگه می دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع روسیه: آمادگی رزمی «سه گانه اتمی» برای مقابله با تجاوزات

وزیر دفاع روسیه: آمادگی رزمی «سه گانه اتمی» برای مقابله با تجاوزات