مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 15:352024-01-18سياسي

سفرهای مسئولان نباید تشریفاتی باشد


امام جمعه قم با تأکید بر اینکه سفرهای مسئولان نباید تشریفاتی باشد، گفت: هر مسئولی که به هر جایی سفر می کند باید قبل از آن هماهنگی ها و چانه زنی های لازم را انجام دهد و بعد از سفر هم مصوبات و دستاوردهای سفر را پیگیری کند تا نتیجه بخش باشد.

- ایسنا/قم امام جمعه قم با تأکید بر اینکه سفرهای مسئولان نباید تشریفاتی باشد، گفت: هر مسئولی که به هر جایی سفر می کند باید قبل از آن هماهنگی ها و چانه زنی های لازم را انجام دهد و بعد از سفر هم مصوبات و دستاوردهای سفر را پیگیری کند تا نتیجه بخش باشد.

آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار علی گلشنی نماینده ویژه وزیر صمت که امروز 28 دی ماه در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد با بیان اینکه هر کدام از ما در یک بخش تخصص داریم و در بخش های دیگر باید تخصص دیگران را بپذیریم، اظهار کرد: آمد و رفت های مسئولان باید از این نوع باشد که همان طور که یک آورده ای دارند به توصیه ها و موعظه های علما هم توجه کنند و در کارشان به کار ببندند.

وی با تأکید بر اینکه سفرهای مسئولان نباید تشریفاتی باشد، گفت: هر مسئولی که به هر جایی سفر می کند باید قبل از آن هماهنگی ها و چانه زنی های لازم را انجام دهد و بعد از سفر هم مصوبات و دستاوردهای سفر را پیگیری کند تا نتیجه بخش باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفرهای مسئولان نباید تشریفاتی باشد

سفرهای مسئولان نباید تشریفاتی باشد