مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 16:002023-12-26سياسي

برترین دستگاه های اجرایی اصفهان معرفی شدند


آیین بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی در اصفهان با معرفی برترین دستگاه های اجرایی استان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مراسم بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان با حضور محسن منصوری، معاون اجرایی رییس جمهور، سیدرضا مرتضوی، استاندار و روسا و مدیران کل دستگاه های اجرایی توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان امروز (سه شنبه 5 دی) به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد.

در بخش ابتدایی این مراسم کلیپی به صورت خلاصه از جشنواره های قبلی پخش شد، سپس نوبت به ارائه توضیحات در خصوص چگونگی ارزیابی و معرفی فاکتور های تاثیرگذار رسید؛ معرفی اقدامات انجام شده در استان اصفهان از زمان حضور سیدرضا مرتضوی به عنوان استاندار بخش بعدی این آیین بود.

پس از تجلیل از خانواده شهدا و بیان سخنان استاندار اصفهان و معاون اجرایی رییس جمهور، زمان اهدای جوایز به منتخبین بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی فرا رسید و مدیران دستگاه های اجرایی در حوزه های مختلف مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، جشنواره شهید رجایی همه ساله به منظور قدردانی از کارکنان دولت و همچنین به منظور ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان برگزار می شود؛ فرایند انتخاب بر اساس شاخص های عمومی و اختصاصی بر اساس دستورالعمل ها می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین دستگاه های اجرایی اصفهان معرفی شدند

برترین دستگاه های اجرایی اصفهان معرفی شدند