مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 14:002023-12-24سياسي

آمادگی پشتیبانی از خط مشخص تجاری ایران و کنیا را داریم


مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: در صورت ایجاد یک خط مشخص از سوی تجار کنیا، این آمادگی وجود دارد که این خط به شکل منظم بین بنادر استان هرمزگان و کنیا رفت و آمد داشته باشند.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: در صورت ایجاد یک خط مشخص از سوی تجار کنیا، این آمادگی وجود دارد که این خط به شکل منظم بین بنادر استان هرمزگان و کنیا رفت و آمد داشته باشند.

حسین عباس نژاد ظهر امروز (سوم دی ماه)، در نشستی با سفیر کنیا با اشاره به آمادگی همکاری تجاری در حوزه های ترانزیت بین ایران و کنیا هستیم، اظهار داشت: یک خط کشتیرانی هر 20 روز یکبار وارد بندرعباس و پس از بارگیری انواع کالا از بندرعباس به مقصد موباسا و دارالسلام کنیا جابه جا می کند.

وی ادامه داد: در صورت ایجاد یک خط مشخص از سوی تجار کنیا، این آمادگی وجود دارد که این خط به شکل منظم بین بنادر استان هرمزگان و کنیا رفت و آمد داشته باشند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اشاره به عضویت سازمان بنادر ایران و کنیا در سازمان بین المللی دریانوردی آیمو بیان کرد: در حوزه آموزش های مشترک دریانوردی آماده انتقال تجربیات دریایی و بندری بین دو کشور هستیم.

ایران و کنیا شباهت های فرهنگی با یکدیگر دارند/ محله ای در کنیا به نام بندرعباس وجود دارد جاشوا ایگوتا گاتیمو، سفیر جمهوری ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی پشتیبانی از خط مشخص تجاری ایران و کنیا را داریم

آمادگی پشتیبانی از خط مشخص تجاری ایران و کنیا را داریم