مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 21:522024-01-16اجتماعي

چالش اخلال در آبرسانی به روستاهای آسارا مرتفع می شود


تلاش گروه های عملیاتی برای پایداری شبکه آبرسانی مناطق روستایی وکوهستانی آسارا در پی بارش سنگین برف و سقوط بهمن در شمال استان البرز بی وقفه ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حمیدرضا نامداری، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز، امروز در جمع اصحاب رسانه، گفت: بارش برف سنگین و سقوط بهمن در برخی از مناطق بخش آسارا در شمال استان البرز، موجب بروز اختلال محدود در شبکه آبرسان برخی از بخش های روستایی این مناطق شد که گروه های عملیاتی شرکت درامور آسارا به فوریت و تحت نظارت معاونت بهره برداری و توسعه آب استان در صدد رفع حادثه جاری می باشند.

نامداری افزود: شاهد یخ زدگی تاسیسات و قطع خطوط انتقال آب به طول 400 متر دراثر برودت هوا و سقوط توده بهمن در روستاهای آسارا از جمله آسیاب درگاه، تکیه سپهسالار با جمعیت تحت پوشش 800 نفر هستیم.

وی گفت :علیرغم وجود مخاطرات جانی و ایمنی از اولین ساعات وقوع بحران،گروه رفع حوادث و آبرسانی متشکل از 9 نفر در ساعات اولیه بحران و خسارت به تاسیسات روستاهای مذکور تشکیل و بصورت شبانه روز مشغول عملیات پایداری شبکه آبرسانی و ورود مجدد خطوط انتقال وچشمه های آب به شبکه آبرسانی هستند.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش اخلال در آبرسانی به روستاهای آسارا مرتفع می شود

چالش اخلال در آبرسانی به روستاهای آسارا مرتفع می شود