مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 20:002023-12-23ورزشي

کسب 3 امتیاز از هوادار برای نساجی از نان شب هم واجب شد


مربی تیم نساجی مازندران گفت، با توجه به اتفاق های هفته گذشته برای تیم نساجی و وضعیت نامطلوب این تیم در جدول رده بندی مسابقات، کسب 3 امتیاز مسابقه هفته چهاردهم برابر تیم هوادار از نان شب هم برای این تیم واجب تر شده است.

- ایسنا/مازندران مربی تیم نساجی مازندران گفت، با توجه به اتفاق های هفته گذشته برای تیم نساجی و وضعیت نامطلوب این تیم در جدول رده بندی مسابقات، کسب 3 امتیاز مسابقه هفته چهاردهم برابر تیم هوادار از نان شب هم برای این تیم واجب تر شده است.

وحید رضایی در نشست خبری پیش از بازی تیمش، نساجی مازندران برابر تیم هوادار تهران افزود: بازیکنان ما در طول هفته گذشته و برای مسابقه با تیم هوادار تمرینات خوبی را برگزار کردند و از دو روز قبل نیز در قائمشهر حضور داریم و در ورزشگاه شهید وطنی تمرینات خودمان را پیگیری می کنیم.

وی ادامه داد: بازیکنان ما مصمم هستند تا تحت هر شرایطی 3 امتیاز مسابقه با هوادار را به دست آورند و این سه امتیاز حتی از نان شب هم برای ما واجب تر شده است.

مربی تیم نساجی مازندران، با اشاره به اینکه بازی با تیم هوادار تهران با توجه به موقعیت دو تیم در انتهای جدول و نیاز هر دو تیم به کسب 3 امتیاز، بر حساسیت های این بازی نیز افزوده است، تصریح کرد: همه بازیکنان ما با انگیزه بالا برای انجام یک بازی خوب و با کیفیت که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب 3 امتیاز از هوادار برای نساجی از نان شب هم واجب شد

کسب 3 امتیاز از هوادار برای نساجی از نان شب هم واجب شد