مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 16:402024-01-20اقتصادي

امضای تفاهمنامه داخلی 3 جانبه در قرقیزستان با هدف صادرات کالا به چین


مراسم امضای تفاهم نامه همکاری بین نمایندگی بازرگانی وابسته به وزارت اقتصاد و بازرگانی قرقیزستان و انجمن های کشاورزی این کشور در محل ساختمان وزارت اقتصاد و بازرگانی قرقیزستان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، مراسم امضای تفاهمنامه همکاری بین نمایندگی بازرگانی وابسته به وزارت اقتصاد و بازرگانی قرقیزستان و انجمن های اشخاص حقوقی انجمن توسعه مجتمع کشاورزی و صنعتی قرقیزستان، انجمن تجاری JIA و انجمن تولیدکنندگان میوه  قرقیزستان در محل ساختمان وزارت اقتصاد و بازرگانی قرقیزستان برگزار شد.

طرفین در این مراسم در مورد برقراری همکاری در زمینه توسعه و پیشبرد صادرات محصولات داخلی به بازارهای چین به توافق رسیدند.

طرفین تاکید کردند که به طور مداوم یک سازوکار مؤثر برای حمایت و پشتیبانی از کارآفرینان داخلی فعال در فعالیت اقتصادی خارجی را تامین کنند و با اطلاعات تجاری از جمله داده های تجارت و صادرات بین المللی، مطالب تحلیلی و نتایج تحقیقات بازاریابی تبادل، مشاوره متقابل در مورد کلیه مسائل مرتبط با توسعه همکاری های تجاری و اقتصادی را انجام دهند.

همچنین دو طرف اذعان کردند کمک های لازم را برای برگزاری یا شرکت در نمایشگاه های ملی و بین المللی، نشست ها و همایشات و همچنین سازماندهی دیگر مراسم ها با اهداف بهبود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهمنامه داخلی 3 جانبه در قرقیزستان با هدف صادرات کالا به چین

امضای تفاهمنامه داخلی 3 جانبه در قرقیزستان با هدف صادرات کالا به چین