مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 17:502024-01-14سياسي

مقاومت بیش از صد روزه حماس موجب عقب نشینی صهیونیست ها شده است


مدیر حوزه های علمیه خواهران مجاهدت امروز فلسطینی ها را کاری بزرگ دانست و گفت: مجاهدان فلسطینی در یک محدوده کوچک مثل غزه بیش از صد روز است که در حال مقاومت و مبارزه هستند درحالی که رژیم صهیونیستی در روز اول به دنبال نابودی و خلع سلاح کامل حماس بود اما امروز .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل در اجلاسیه مدیران حوزه علمیه خواهران که روز گذشته در سالن شهید سلیمانی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: شرکت حداکثری در انتخابات به جمهوریت و اسلامیت نظام اعتبار بیشتری خواهد داد.

استاد حوزه علمیه خواهران گفت: به لطف خدا امروز جمهوری اسلامی ایران در منطقه تاثیرگذار است و مقابل ظالمان صهیونیستی از مظلومان فلسطین حمایت می کند درحالی که قبل از پیروزی انقلاب همین جنگنده های اسراییلی برای عملیات های بمباران مصر در ایران سوخت گیری می کردند.

وی ادامه داد: در جنگ کشورهای عربی با رژیم غاصب صهیونیستی دولت های عربی 6 روز بیشتر دوام نیاوردند، لکن الآن یک گروهی مثل حزب الله در جنگ 22 روزه و 33 روزه رژیم صهیونیستی را فلج کرده و از مناطق اشغالی لبنان بیرون می کنند.

فاضل مجاهدت فلسطینی ها را کاری بزرگ دانست و بیان کرد: امروز مجاهدان فلسطینی در یک محدوده کوچک مثل غزه بیش از صد روز است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت بیش از صد روزه حماس موجب عقب نشینی صهیونیست ها شده است

مقاومت بیش از صد روزه حماس موجب عقب نشینی صهیونیست ها شده است