مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 14:202024-01-07سياسي

77 نفر به مسابقات سراسری معارف قرآن کریم راه یافتند


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم اظهار کرد: حدود 40 هزار نفر در کل کشور در مراحل مختلف مسابقات سراسری قرآن شرکت کردند که از این تعداد 77 نفر از آقایان و بانوان به مرحله نهایی بخش معارفی مسابقات راه پیدا کرده اند.

- ایسنا/قم مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم اظهار کرد: حدود 40 هزار نفر در کل کشور در مراحل مختلف مسابقات سراسری قرآن شرکت کردند که از این تعداد 77 نفر از آقایان و بانوان به مرحله نهایی بخش معارفی مسابقات راه پیدا کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین عباس اسکندری مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم در نشست خبری چهل و ششمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم در بخش معارف قرآن کریم، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه که امروز 17 دی ماه در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، با بیان اینکه جامعه ما به شدت نیازمند سواد قرآنی است، عنوان کرد: ما در مواجه با این هجمه های فرهنگی دشمنان باید بُعد معرفتی و معارفی قرآن را تقویت کنیم و قطعاً با نشر معارف قرآنی می توانیم دسیسه های دشمن را خنثی کنیم.

وی ادامه داد: باتوجه به حضور علما و ظرفیت مطلوب قم در حوزه تفسیر و شرح نهج البلاغه و صحیفه سجادیه دارد، تصمیم گرفته شد بخش معارفی این مسابقات به استان قم واگذار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

77 نفر به مسابقات سراسری معارف قرآن کریم راه یافتند

77 نفر به مسابقات سراسری معارف قرآن کریم راه یافتند