مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 22:502024-01-02اقتصادي

پرداخت 4500 میلیارد تومان اعتبارات مصوبات سفر رییس جمهور به اردبیل


از حدود 6 هزار میلیارد تومان اعتبارات مصوبات سفر رییس جمهور به استان اردبیل، بیش از 4500 میلیارد تومان به استان پرداخت شده است.

- معاون اجرایی رییس جمهور گفت: از حدود 6 هزار میلیارد تومان اعتبارات مصوبات سفر رییس جمهور به استان اردبیل، بیش از 4500 میلیارد تومان به استان پرداخت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن منصوری در ادامه سفر یک روزه به استان اردبیل به منظور بررسی های میدانی از پروژه های عمرانی و صنعتی این استان، از پروژه بیمارستان 500 تختخوابی نجف زاده اردبیل بازدید کرد.

معاون اجرایی رییس جمهور در جریان این بازدید گفت: عملیات اجرایی بیمارستان 500 تختخوابی نجف زاده اردبیل پس از سفر اول رییس جمهور به استان آغاز شده و به نسبت زمان طی شده پیشرفت خوبی داشته است.

تامین اعتبار این پروژه باید با جدیت دنبال شود؛ امروز برای تسریع در تامین منابع مالی مورد نیاز تکمیل این بیمارستان، تصمیم گیری می شود.

در ادامه این سفر، منصوری معاون اجرایی رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری از افتتاح پروژه راه آهن اردبیل - میانه و پتروشیمی نمین در سفر آتی رییس جمهور به این استان خبر داد.

وی افزود: مهمترین پروژه استان، راه آهن اردبیل ـ میانه است که مراحل پایانی خود را سپری می کند و در چند ماه آینده با حضور رییس جمهور افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 4500 میلیارد تومان اعتبارات مصوبات سفر رییس جمهور به اردبیل

پرداخت 4500 میلیارد تومان اعتبارات مصوبات سفر رییس جمهور به اردبیل