مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 22:202024-01-04سياسي

گفت وگوی تلفنی وزیر امور خارجه ترکیه با امیرعبداللهیان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آقای هاکان فیدان وزیر امور خارجه ترکیه شامگاه امروز پنج شنبه در تماسی تلفنی با امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان، - وزیر امور خارجه ترکیه در تماسی تلفنی با امیرعبداللهیان، مراتب تسلیت و همبست گی دولت و مردم ترکیه با دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران به خاطر حمله تروریستی کرمان را ابراز کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آقای هاکان فیدان وزیر امور خارجه ترکیه شامگاه امروز پنج شنبه در تماسی تلفنی با امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان، مراتب تسلیت و همبستگی دولت و مردم ترکیه با دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران به خاطر حمله تروریستی روز چهارشنبه در شهر کرمان را ابراز کرد.

امیرعبداللهیان ضمن تشکر از ابراز همدردی مقام های عالیرتبه ترکیه از جمله رییس جمهور و وزیر امور خارجه این کشور، بر تلاش مجدانه مقام های مسوول کشورمان برای شناسایی دقیق عاملان و آمران این اقدام وحشیانه و تروریستی تاکید نمود.

وزرای امور خارجه ایران و ترکیه در این گفت و گوی تلفنی با توجه به تعویق سفر رییسی به آنکارا به دلیل حادثه تروریستی کرمان که قرار بود روز جاری انجام شود توافق کردند در آینده نزدیک سفر رسمی رییس جمهور کشورمان به کشور دوست، برادر و همسایه، ترکیه انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوی تلفنی وزیر امور خارجه ترکیه با امیرعبداللهیان

گفت وگوی تلفنی وزیر امور خارجه ترکیه با امیرعبداللهیان