مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 20:202024-01-03سياسي

زهرا(س) فرمانده مدافعان حریم و حرم


زنان و دختران ما باید بدانند که اگر امروز زهرای مرضیه(س) به عنوان مادری دلسوز و فرماندهی بصیر قرار باشد به آنها توصیه و دستوری بدهد؛ رعایت حدود الهی و حجاب اسلامی در رأس آن قرار دارد.

- فارس پلاس؛ عباس شمسعلی در یادداشتی نوشت: حضرت زهرا (س) که به دنیا آمد، نه تنها خانه نورانی پیامبر اکرم(ص) میزبان هدیه خیر کثیر الهی شد بلکه عالم، رنگ و بویی دیگر یافت.

خدا به پیامبرش کوثری داده بود تا ثمره خیر و برکت قدوم او تا قیامت عالم را نمک گیر خود کند.

  زهرا (س) آمد تا فخر زنان و دختران باشد؛ تا مردم آن روزگار خاطرات جاهلی ننگ بودن تولد دختر را فراموش کنند و عزت و احترام و مقام واقعی دختر را در رفتار و منش رسول خدا با کوثرش ببینند و مشق کنند.

زهرا (س) آمد تا خدا بر مردم زمین منت گذاشته باشد و فرصت هرچند اندک همنشینی یا هم عصر بودن با یکی از عزیزترین بهانه های خلقت را به آنها بدهد.

زهرا (س) آمد تا در کنار بزرگ مرد عالم خلقت؛ علی (ع)، پاک ترین و ناب ترین خانواده را بنا کنند و الگویی تا همیشه تاریخ برای زنان و مردان شوند، تا بی همتاترین و شریف ترین نسل انسان را به دنیا بیاورند و برخلاف تصور فریب خوردگان پیرو شیطان که به خیال خود به پیامبر(ص) طعنه می زدند اما خود ابتر شدند و در دل تاریخ دفن گردیدند، خیر کثیر وعده داده شده الهی تا همیشه در عالم جاری شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زهرا(س) فرمانده مدافعان حریم و حرم

زهرا(س) فرمانده مدافعان حریم و حرم