مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 13:552023-12-25بين الملل

ائتلاف لب و دهنی!


مهمترین عامل در عدم استقبال از پیوستن به ائتلاف دریایی مد نظر ایالات متحده به ویژه در حوزه کشورهای عربی، خودداری از درگیری دوباره با ارتش و کمیته های مردمی یمن است.

- مهمترین عامل در عدم استقبال از پیوستن به ائتلاف دریایی مد نظر ایالات متحده به ویژه در حوزه کشورهای عربی، خودداری از درگیری دوباره با ارتش و کمیته های مردمی یمن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید رضا میرابیان، در یادداشتی با این عنوان نوشت: تنها چند روز پس از اعلام لوید آستین ، وزیر دفاع آمریکا برای تشکیل ائتلاف دریای علیه انصارالله یمن با مشارکت 10 کشور ادعایی و با نام نگهبانان سعادت - اما در واقع عملیات سپر دفاعی اسراییل-، منابع غربی از بروز اختلاف در این ابتکار و احتمال فروپاشی آن خبر می دهند.

طبق گزارش روزنامه دیلی اکسپرس، فرانسه، اسپانیا و ایتالیا خروج خود را از عملیات تحت فرماندهی آمریکا اعلام کرده و افزودند که آنها فقط عملیات دریایی اضافی را ذیل فرماندهی ناتو یا اتحادیه اروپا انجام می دهند نه آمریکا.

این در حالی است که کشورهایی نظیر عربستان سعودی و امارات متحده عربی که طمع حملات موشکی و پهپادی انصارالله را چشیده اند هم از پیوستن رسمی به ائتلاف خودداری کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائتلاف لب و دهنی!

ائتلاف لب و دهنی!