مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 16:152024-01-18اجتماعي

ثبت احوال خراسان شمالی اطلاعات دانش آموزان بازمانده از تحصیل را ارائه کند


ثبت احوال در اسامی و حیات دانش آموزان بازمانده از تحصیل آمارها را به صورت کامل ارائه دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، محمد رضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی در شورای آموزش و پرورش خراسان شمالی اظهار کرد: در موضوع بازماندگان از تحصیل اقدامات مناسبی انجام شده اما قطعا با استفاده از توان فرمانداران می توان کار را به خوبی پیش برد.

وی ادامه داد: ثبت احوال در اسامی و حیات دانش آموزان بازمانده از تحصیل آمارها را به صورت کامل ارائه دهد، زیرا موضوع بسیار پراهمیت است.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه بحث دانش و پایه و اساس آن از آموزش و پرورش آغاز می شود افزود: بنابراین به این قسمت باید اهمیت ویژه ای داده شود.

حسین نژاد گفت: امید است با همدلی بین دستگاه ها سریع تر نسبت به شناسایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل اقدام شود و دستگاه های مرتبط همکاری لازم را با آموزش و پرورش داشته باشند.

وی افزود: تاکید بر این است راهیان نور و راهیان پیشرفت خیلی جدی گرفته شود و در داخل مدارس به دنبال پخش فیلم های حماسی برای دانش آموزان باشند و گمان نشود این زمان باعث از دست رفتن فرصت کلاس های درسی می شود.

حسین نژاد با اشاره به این موضوع که توجه به رای اولی ها در اولویت باشد، گفت: برنامه ریزی در مدارس به گونه ای باشد که حتی افرادی که به سن ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت احوال خراسان شمالی اطلاعات دانش آموزان بازمانده از تحصیل را ارائه کند

ثبت احوال خراسان شمالی اطلاعات دانش آموزان بازمانده از تحصیل را ارائه کند