مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 08:302023-12-24بين الملل

دست های خالی بی بی


آنچه برای ارتش رژیم صهیونیستی سخت و سنگین به نظر می رسد آن است که این رژیم با وجود داشتن زرادخانه ای مجهز و کمک های تسلیحاتی غرب همچنان نتوانسته به اهداف اصلی خود دست یابد.

- آنچه برای ارتش رژیم صهیونیستی سخت و سنگین به نظر می رسد آن است که این رژیم با وجود داشتن زرادخانه ای مجهز و کمک های تسلیحاتی غرب همچنان نتوانسته به اهداف اصلی خود دست یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه ایران نوشت: به عبارت دیگر تنها دستاورد اسراییل پس از دو ماه و چند هفته جنگ، قتل عام وسیع غیرنظامیان و نابودی زیرساخت های غزه بوده و سناریوهای مختلف صهیونیست ها برای نابودی حماس تاکنون نتیجه ای نداشته است.

در این شرایط فرماندهان اطلاعاتی، کارشناسان نظامی و تحلیلگران سیاسی این رژیم متفق القول بر این باورند که پافشاری تل آویو بر طولانی کردن جنگ در غزه نمی تواند آنها را به این اهداف نزدیک کند.

می توان گفت برخلاف نتانیاهو و آرایش نظامی تحمیلی او و کابینه اش بر جبهه های اصلی نبرد، جنبش های صهیونیستی، سیاستمداران و حتی ساکنان اراضی اشغالی با ادامه جنگ موافق نبوده و خواهان آتش بس هستند.

به باور ناظران در این برهه جنگ اختلافات، صهیونیست ها را به سه دسته تقسیم کرده؛ دسته اول نتانیاهو و حامیان او هستند که بر ادامه جنگ تأکید دارند، گروه دوم ایهود اولمرت نخست وزیر س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست های خالی بی بی

دست های خالی بی بی