مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 20:452023-12-31اقتصادي

اجرای ابرپروژه 20 میلیارد دلاری فشارافزایی در منطقه پارس جنوبی


به زودی ابر پروژه ای به نام فشارافزایی به ارزش 20 میلیارد دلار در منطقه پارس جنوبی آغاز خواهد شد که در آینده خبرهای خوبی از آن خواهید شنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، محسن خجسته مهر مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و معاون وزیر نفت عصر امروز در حاشیه انعقاد تفاهم نامه مشترک همکاری در مورد طرح پدافند غیرعامل در منطقه ویژه پارس با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل، اظهار داشت: نباید موضوع را کم اهمیت بدانیم بلکه باید الگو و پیشانی کارمان در تمام شئون این عملیات بزرگ، این موضوع مهم باشد.

وی مردم استان بوشهر را مظهر مقاومت دانست و خاطرنشان کرد: مردم استان بوشهر، مظهر مقاومت، مبارزه با ظلم، استکبار و استبداد هستند.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با بیان این که این خطه از گذشته با مصونیت و تاب آوری آشنا بودند گفت: امروز که قطب انرژی در این منطقه است طبیعی است از همه توان، ابزار و از همه امکانات سخت افزاری و نرم افزاری استفاده کنیم تا این که همواره مصون و مقاوم باشیم.

معاون وزیر نفت با بیان این که شرکت ملی نفت ایران از نظر دارایی زیرزمینی و فیزیکی جزو چند شرکت بزرگ نفتی دنیاست تصریح کرد: فقط ذخایر نفت و گاز ما توامان در دنیا رتبه اول را داریم، در بخش گاز فقط 50 درصد ذخایر گاز کشور در این منطقه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای ابرپروژه 20 میلیارد دلاری فشارافزایی در منطقه پارس جنوبی

اجرای ابرپروژه 20 میلیارد دلاری فشارافزایی در منطقه پارس جنوبی