مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 11:402024-01-07اقتصادي

معرفی محصولات جدید شرکت فرادانه در نمایشگاه صنایع شیلات


مدیر فروش خوراک میگو شرکت فرادانه گفت: هدف از حضور این مجموعه در نمایشگاه شیلات بوشهر معرفی محصولات جدید و متنوع شامل خوراک نرسری، خوراک مولد و تغییرات ماهی سی باس است.

- امین اسدی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به برپایی نمایشگاه صنایع شیلاتی در بوشهر و نقش شرکت فرادانه در حمایت از این صنعت اشتغال زا، گفت: مجموعه صنعتی فرادانه بیشترین سهم فروش خوراک آبریان را در این استان دارد و 70 درصد محصولات میگو در این منطقه عرضه می شود.

معرفی محصولات جدید شرکت فرادانه در نمایشگاه شیلات مدیر فروش خوراک میگو شرکت فرادانه افزود: هدف از حضور این مجموعه در نمایشگاه شیلات، معرفی محصولات جدید و متنوع شامل خوراک نرسری، خوراک مولد و تغییراتی که در ماهی سی باس(پرورش در قفس) ایجاد شده و همچنین شناخت نقاط قوت توسط پرورش دهندگان و بررسی قوت و ضعف است.

وی ادامه داد: هدف بعدی در این رویدادها هم فکری در حلقه های مختلف صنعت از جمله مراکز تولید بچه میگو، خوراک، مراکز عمل آوری و صادرات آبزیان است.

کیفیت بالا و تامین به موقع خوراک میگو از دستاوردهای شرکت فرادانه اسدی با اشاره به داشتن توان رقابتی مجموعه فردانه با تولیدکنندگان خارجی، عنوان کرد: این شرکت به علت حضور در بخش بازرگانی خارجی در خصوص تامین مواد اولیه وارداتی با قیمت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی محصولات جدید شرکت فرادانه در نمایشگاه صنایع شیلات

معرفی محصولات جدید شرکت فرادانه در نمایشگاه صنایع شیلات