مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 10:102023-12-25اجتماعي

رهایی20 خودروی گرفتار در برف محورهای آذربایجان غربی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از آزادسازی 20 خودرو گرفتار در برف شبانه روز گذشته در شمال استان خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از آزادسازی 20 خودرو گرفتار در برف شبانه روز گذشته در شمال استان خبر داد.

ایرج دست نشان در گفت و گو با ایسنا افزود: به طور میانگین در شبانه روز گذشته در سطح استان شاهد بارش 20 ساعته برف و باران بوده ایم و از این رو با توجه به کولاک و بارش شدید در محورهای مواصلاتی شهرستان های ماکو و چالدران 20 دستگاه خودرو گیرافتاده در این محورها با تلاش راهداران استان آزاد سازی شده اند.

وی افزود: در این مدت زمان و با توجه به شدت بارش در برخی نقاط تعداد 15 نفر از همکاران راهداری با استفاده از 10 دستگاه خودروی سبک و سنگین تردد کاربران عبوری از مناطق برف گیر را تسهیل بخشیده و مانع انسداد مسیرها شدند.

دست نشان خاطر نشان کرد: تلاش همکاران راهداری استان در شبانه روز گذشته باعث شده تا 80 کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان با استفاده از 130 تن شن و ماسه برف روبی شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: هم اکنون در محورهای مواصلاتی شهرستان چالدران شاهد کولاک برف هستیم و پدیده مه گرفتگی در گردنه های مایین بلاغ و زمزیران حاکم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهایی20 خودروی گرفتار در برف محورهای آذربایجان غربی

رهایی20 خودروی گرفتار در برف محورهای آذربایجان غربی