مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 17:352024-01-17سياسي

برخورد با مفسدان اقتصادی باعث افزایش اعتماد به حاکمیت می شود


برخورد با مفسدان اقتصادی اعتماد مردم را حاکمیت افزایش خواهد داد، در این مجلس آینده باید امکانی فراهم شود تا مردم تمام اموال مسئولان را در سامانه ای به صورت شفاف و آنلاین ببیند و در صورتی که مسئولی اموال خود را به درستی .

- نائب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: برخورد با مفسدان اقتصادی اعتماد مردم را حاکمیت افزایش خواهد داد، در این مجلس آینده باید امکانی فراهم شود تا مردم تمام اموال مسئولان را در سامانه ای به صورت شفاف و آنلاین ببیند و در صورتی که مسئولی اموال خود را به درستی اعلام نکند با آن برخورد صورت گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی ذالنور، نائب رییس مجلس شورای اسلامی امروز در طرح ملی اعتلا که در ساختمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان هستیم، مردم برای حل مشکل به نماینده مجلس مراجعه می کنند، دولت نیز برای تعاملات بیشتری با مجلس شورای اسلامی ارتباط دارد، به دلیل نقش کمرنگ مجلس خبرنگاران مردم ارتباط کمتری با مجلس خبرگان دارند.

بنابراین ترغیب مردم به انتخابات خبرگان اهمیت ویژه ای دارد.

نائب رییس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان هر دو با مشروعیت سیاسی و حاکمیت مواجه هستند و نقش مهمی در حل مشکلات دارند، رای دادن نماد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با مفسدان اقتصادی باعث افزایش اعتماد به حاکمیت می شود

برخورد با مفسدان اقتصادی باعث افزایش اعتماد به حاکمیت می شود