مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 15:302024-01-19دانش

رویداد مسابقه طراحی لباس با محوریت مقاومت غزه برگزار شد


رویداد مسابقه طراحی لباس با محوریت مقاومت غزه با مشارکت دانشجویان ترم یک و سه رشته طراحی لباس دانشگاه حضرت معصومه (س) با ارائه بیش از 50 طرح تن پوش با موضوع مقاومت غزه به نمایش درآمد.

- ایسنا/قم رویداد مسابقه طراحی لباس با محوریت "مقاومت غزه" با مشارکت دانشجویان ترم یک و سه رشته طراحی لباس دانشگاه حضرت معصومه (س) با ارائه بیش از 50 طرح تن پوش با موضوع مقاومت غزه به نمایش درآمد.

انجمن علمی طراحی لباس دانشگاه حضرت معصومه (س) به منظور ابراز همدردی، انجام مسئولیت اجتماعی و حمایت از مردم مظلوم غزه مسابقه طراحی لباس را با محوریت مقاومت غزه برگزار کرد.

در این رویداد که با مشارکت دانشجویان ترم یک و سه رشته طراحی لباس دانشگاه انجام گردید، بیش از 50 طرح تن پوش با موضوع مقاومت غزه به نمایش درآمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیش از این نیز به منظور مشارکت در تولید تن پوش های برگزیده، در جلسه ای در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، طرح ها با حضور برخی تولیدکنندگان و توزیع کنندگان موفق استان نمایش داده شد.

همچنین همزمان با روز غزه از کلیپ طرح های برگزیده رونمایی شد و شرکت کنندگانی که بالاترین امتیاز را از نظر داوران کسب کرده بودند معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد مسابقه طراحی لباس با محوریت مقاومت غزه برگزار شد

رویداد مسابقه طراحی لباس با محوریت مقاومت غزه برگزار شد