مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 09:102024-01-10ورزشي

ساخت بوستان های ویژه بانوان در مناطق مختلف قم


رییس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم با اشاره به رویکرد شورای ششم با محوریت زنان و خانواده گفت: از جمله فعالیت های در این عرصه ایجاد بوستان ویژه بانوان در مناطق دو و شش بود که در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، نرجس نیازمند شب گذشته در برنامه نهضت پاسخگویی مسجدمحور که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر قم و مدیران شهری در مسجد صاحب الزمان(عج) خیابان توحید برگزار شد اظهار کرد: رویکرد جدیدی در شورای ششم با محوریت زنان و خانواده به وجود آمد که نتیجه آن تشکیل کمیسیون بانوان بود.

وی افزود: در حال حاضر شیوه نامه ای در حال آماده سازی است تا زیرساخت ها و خدمات بیشتر و بهتری در حوزه زنان و خانواده فراهم شود، با برنامه ریزی های انجام شده در تلاش هستیم که اقدامات مؤثری را برای خانواده ها انجام دهیم و امیدواریم بتوانیم زیرساخت های لازم را برای این موضوع در شهر ایجاد کنیم.

رییس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم گفت: در کمیسیون زنان و خانواده، موضوعاتی ازجمله جوانی جمعیت، آموزش و تعالی، آسیب های اجتماعی، مشاغل و اقتصاد، ورزش و سلامتی در قالب کارگروه های مختلف پیگیری و برنامه های خوبی نیز در این زمینه انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت بوستان های ویژه بانوان در مناطق مختلف قم

ساخت بوستان های ویژه بانوان در مناطق مختلف قم