مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 11:152023-12-28اقتصادي

امضای قرارداد واگذاری حق بهره برداری زمین کارگاهی در شهرک صنعتی کاسپین


در سومین رویداد ملی صنعت دانش بنیان با محوریت صنایع کوچک، زیست بوم فناوری، قرارداد واگذاری حق بهره برداری زمین کارگاهی در شهرک صنعتی کاسپین استان قزوین به امضا رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سومین رویداد ملی صنعت دانش بنیان با محوریت صنایع کوچک و زیست بوم فناوری صبح امروز با حضور روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور، عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت، فرشاد مقیمی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران و جمعی از مسوولان کشوری و مدیران واحدهای دانش بنیان در مرکز همایش های بین المللی هتل بزرگ ارم تهران برگزار شد.

در این جلسه، قرارداد واگذاری حق بهره برداری زمین کارگاهی در شهرک صنعتی کاسپین استان قزوین، بین رضا صفاری رییس هییت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین و مدیرعامل شرکت دانش بنیان آرما تجهیز ایده پرداز به امضاء رسید.

گفتنی است اراضی این واحد کارگاهی در زمینی به مساحت 600 متر مربع در شهرک صنعتی کاسپین به سرمایه گذار واگذار شده که در زمینه تولید شبیه ساز نیروگاه های خورشیدی و بادی و با اشتغالزایی 10 نفر فعالیت خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای قرارداد واگذاری حق بهره برداری زمین کارگاهی در شهرک صنعتی کاسپین

امضای قرارداد واگذاری حق بهره برداری زمین کارگاهی در شهرک صنعتی کاسپین