مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 22:352023-12-25اقتصادي

آمادگی ایران برای فرآورده های نفتی و صدور خدمات فنی مهندسی به نیکاراگوئه


وزیر نفت در دیدار با وزیر امور خارجه نیکاراگوئه از آمادگی شرکت های توانمند ایرانی برای حضور در طرح های پالایشگاهی و تأمین فرآورده های نفتی این کشور خبر داد.

- وزیر نفت در دیدار با وزیر امور خارجه نیکاراگوئه از آمادگی شرکت های توانمند ایرانی برای حضور در طرح های پالایشگاهی و تأمین فرآورده های نفتی این کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جواد اوجی عصر امروز در دیدار با دنیس مونکادا با بیان اینکه دولت سیزدهم ضمن تأکید بر افزایش روابط در همه حوزه ها با نیکاراگوئه گفت: در سفر اخیر خود به نیکاراگوئه در زمینه تأمین سوخت و فرآورده های نفتی و نیز صدور خدمات فنی و مهندسی مذاکرات خوبی با وزیر انرژی این کشور آمریکای مرکزی انجام شد.

وی با اشاره به توانمندی شرکت های ایرانی برای بازسازی و احداث پالایشگاه های نفتی نیکاراگوئه گفت: این شرکت ها می توانند در زمینه تأمین تجهیزات و خدمات فنی و مهندسی به پروژه های پالایشی نیکاراگوئه همکاری کنند.

وزیر نفت با تأکید بر اینکه ایران و نیکاراگوئه از نظر اعتقادی و مبارزه با استکبار جهانی همسو و هم نظر هستند، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران و انقلاب نیکاراگوئه تقریبا از نظر زمانی یکی بوده است و امروزه به انقلاب های دوقلو معروف هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی ایران برای فرآورده های نفتی و صدور خدمات فنی مهندسی به نیکاراگوئه

آمادگی ایران برای فرآورده های نفتی و صدور خدمات فنی مهندسی به نیکاراگوئه