مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 10:252024-01-11سياسي

خبرنگار بسیجی همیشه در میدان مقابله با جنگ رسانه ای دشمن است


فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: خبرنگار بسیجی همیشه در میدان مقابله با جنگ رسانه ای و شناختی دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سردار محمدرضا مهدوی، فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج رسانه پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است: بسم رب اللوح و القلم  بیست و یکم دی ماه؛ سالروز عروج ملکوتی شهید جاویدالاثر غلامرضا رهبر که به نام روز بسیج رسانه مزین شده است، فرصتی است برای پاسداشت تلاش پیوسته و فداکارانه اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی که در مقابل جنگ رسانه ای و شناختی دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و گفتمان منطقی آن، قلم خود را به مثابه سلاحی کارآمد در مسیر دفاع از این حقیقت و تاباندن پرتوی از خورشید آن به فطرت حق جوی بشری به کار گرفته اند.

خبرنگار بسیجی برای تحقق این هدف همیشه در میدان است، به ویژه امروز که در جنگ نرم، قلم او و لشکر بی شمار کلمات اویند که باید هم در خاکریز دفاع بایستند و هم با طراحی هجوم به پایه های فکری و تبلیغاتی نظام باطل بتازند، بر آنان هجوم برند و در فرآیند قرآنی جادلهم بالتی هی احسن ، بنیاد تزویر و دروغ و جنگ روانی را به چالشی فروکاهنده بکشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگار بسیجی همیشه در میدان مقابله با جنگ رسانه ای دشمن است

خبرنگار بسیجی همیشه در میدان مقابله با جنگ رسانه ای دشمن است