مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 22:102024-01-11سياسي

دستگیری 80 درصد عوامل مرتبط با جنایت تروریستی، در استان کرمان


رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به بیانیه وزارت اطلاعات در خصوص شناسایی و بازداشت 35 نفر از عوامل جنایت تروریستی در گلزار شهدای کرمان در استان های مختلف کشور گفت: - ایسنا/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به بیانیه وزارت اطلاعات در خصوص شناسایی و بازداشت 35 نفر از عوامل جنایت تروریستی در گلزار شهدای کرمان در استان های مختلف کشور گفت: بیش از 80 درصد تروریست های دخیل در این جنایت در استان کرمان شناسایی و دستگیر شده اند.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی 21 دی ماه در مراسم هفتمین روز شهادت زینب شفیع زاده و فاطمه سهرنگی از شهدای حمله تروریستی کرمان که در محل تدفین آنان در روستای سرشک شهرستان راور برگزار شد، اظهار کرد: مردم این منطقه ولایتمدار دو عزیز خود را در حادثه دلخراش تروریستی از دست دادند.

وی افزود: وظیفه همه مردم و مسئولان این است که خانواده شهدا را تکریم کنند و بایستی ابراز همدردی با خانواده شهدا دائمی باشد.

حمیدی تصریح کرد: ما در دستگاه قضایی استان کرمان وظیفه خود دانستیم تا در هفتمین روز شهادت این بزرگواران در محل دفن آنان حضور پیدا کنیم و همچنین به خانواده معظم آنان عرض تسلیت و ابراز همدردی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 80 درصد عوامل مرتبط با جنایت تروریستی، در استان کرمان

دستگیری 80 درصد عوامل مرتبط با جنایت تروریستی، در استان کرمان