مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 17:152023-12-22سياسي

کاهش 19 درصدی تصادفات در پل دختر


رییس اداره راه داری و حمل و نقل جاده ای پل دختر گفت:در پی تلاش ها، اهداف و اقدام های انجام شده در دولت سیزدهم، در سال جاری تلفات جاده ای در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در پل دختر 19 درصد کاهش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، روح الله شریف زاده در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه پل دختر، اظهار کرد: یک هزار و 100 ناوگان باری و مسافری تحت نظارت این اداره در شهرستان است و در این راستا بیش از یک هزار و 500 نفر به صورت مستقیم مشغول خدمت گزاری هستند.

رییس اداره راه داری و حمل و نقل جاده ای پل دختر به عمل کرد این اداره در دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: با توجه به اولویت برنامه ها در حوزه راه داری در شهرستان پل دختر از ابتدای سال 1402 در این شهرستان، 34 کیلومتر روکش آسفالت در محورهای اصلی و فرعی با اعتباری بیش از 450 میلیارد ریال انجام شده است.

وی افزود: 30 کیلومتر روکش آسفالت در محورهای روستایی با اعتبار بیش از 450 میلیارد ریال، 47 کیلومتر به سازی محورهای روستایی و آماده سازی جهت روکش آسفالت، از دیگر اقدام های دولت سیزدهم در حوزه راه داری در پل دختر می باشد.

شریف زاده یادآورشد: راه گشایی و تعریض محورهای مواصلاتی به طول 13 کیلومتر با حجم خاک برداری بیش از 60 هزار متر مکعب، در محورهای مواصلاتی پل دختر انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 19 درصدی تصادفات در پل دختر

کاهش 19 درصدی تصادفات در پل دختر