مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 08:302024-01-10سياسي

سعدالله زارعی: طبیعت نظام سلطه بر پایه کشتار انسان ها بنا شده است


سعدالله زارعی کارشناس مسائل بین الملل با اشاره به حمایت نظام سلطه از گروه های تکفیری، گفت: طبیعت این قدرت ها پدیدآوردن گروه ها و جریاناتی است که بر مبنای کشتار انسان ها بنا شده اند و این مسئله برای آن ها یک امر طبیعی و بدیهی است.

- سعدالله زارعی عضو هیات علمی دانشگاه و کارشناس مسائل بین الملل در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس در خصوص نقش آمریکا در  حمایت از تروریسم به ویژه در منطقه، اظهار کرد: نظام سلطه اساسا بر مبنای تروریسم بنا شده و محصول جنگ جهانی دوم است.

وی اضافه کرد: در جنگ جهانی که بیش از 80 میلیون نفر در آن کشته شدند، جرم آنها این بود که شهروند قدرت هایی بودند که این قدرت ها برمبنای توسعه طلبی و احاطه کامل بر ملت ها بنا شده بودند و این ملت ها بایستی همچون گلادیاتورها در خدمت اربابان باشند.

وی ادامه داد: مردم آلمان در گروگان هیتلر، مردم ایتالیا در گروگان  موسولینی، مردم انگلیس در گروگان پادشاه انگلیس و ملت های دیگر هم بدین صورت ارزشی نداشتند به گونه ای که اگر میلیون-میلیون کشته می شدند برای سران آنها مثل هیتلر مسئله مهمی نبود.

زارعی یادآور شد: بنابراین مردم مقابل چشمان کسانی که خودشان را حاکمان کشورهایی همچون آلمان، انگلیس، فرانسه و آمریکا می دانستند، دسته دسته و میلیون-میلیون کشته می شدند و اهمیتی برای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سعدالله زارعی: طبیعت نظام سلطه بر پایه کشتار انسان ها بنا شده است

سعدالله زارعی: طبیعت نظام سلطه بر پایه کشتار انسان ها بنا شده است