مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 16:002024-01-08سياسي

جزییات اقدام عامل انتحاری کرمان در برخورد با حلقه امنیتی؛ کشف 16 بمب تازه نبود


معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمان در پاسخ به چرایی اطلاع رسانی با تاخیر در مورد برخی ابعاد این حادثه امنیتی گفت: باتوجه به مختصات مهم این رویداد امنیتی منتظر بودیم اقدامات عوامل امنیتی به مراحل نهایی برسد و پس از احصای اطلاعات دقیق این کار انجام گیرد.

- تابناک _ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندر کرمان با تشریح اقدامات دولت در ایجاد زیرساخت های ایمنی و امنیتی برگزاری مراسم سالگرد، درباره این انفجارها توضیحات تکمیلی ارائه داد و گفت: عامل انتحاری اول چون به حلقه امنیتی خورده بود و نتوانست عبور کند، آنجا در مسیر گلزار و بافاصله زیاد از مزار حاج قاسم خود را منفجر کرد.

رحمان جلالی روز دوشنبه در نشست خبری افزود: امسال برای اولین بار در کنار دوبین های هوشمند و همه تدابیر زیرساختی، از سگ موادمنفجره یاب هم استفاده شد، نیروهای چهره زن هم در اطراف مسیرها حضور داشتند.

وی بیان کرد: فنس کشی اطراف گلزار که هنگام اجرا، عده ای معترض بودند، به طور کامل انجام شد و تروریست ها چون نمی توانستند وارد محدوده گلزار شوند و به سر مزار و انبوه جمعیت برسند، به اجبار وقتی با حلقه امنیتی مواجه شدند، خودشان را منفجر کردند.

جلالی گفت: اگر تروریست ها می توانستند از داخل جنگل خود را به گلزار شهدا برساند، به طور قطع به داخل انبوه جمعیت داخل گلزار م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات اقدام عامل انتحاری کرمان در برخورد با حلقه امنیتی؛ کشف 16 بمب تازه نبود

جزییات اقدام عامل انتحاری کرمان در برخورد با حلقه امنیتی؛ کشف 16 بمب تازه نبود