مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 11:502024-01-10فناوري

معرفی یک ربات همراه حیوانات خانگی


ربات «اورو» که ساخت یک شرکت هندی است و در نمایشگاه فناوری CES 2024 رونمایی شده، به سگ های خانگی غذا می دهد و با آنها بازی می کند.

- ربات اورو که ساخت یک شرکت هندی است و در نمایشگاه فناوری CES 2024 رونمایی شده، به سگ های خانگی غذا می دهد و با آنها بازی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ترک کردن یک سگ خانگی کوچک که مستعد اضطراب جدایی است، می تواند برای صاحب او نگرانی ایجاد کند اما نمایشگاه فناوری CES 2024 این مشکل را حل کرده است.

به نقل از سی نت، یک ربات خودکار جدید موسوم به اورو داگ کامپنین (Oro Dog Companion) که به تعداد زیادی از ویژگی های هوشمند مجهز شده است، می تواند از سگ های خانگی در غیاب صاحب آنها مراقبت کند.

هدف از ساخت این همراه سگ های خانگی، فراهم کردن سرگرمی، توجه، غذا و راحتی آنها در زمانی است که کاربر قادر به انجام دادن این کارها نیست.

دیوی بهوتانی (Divye Bhutani) بنیان گذار شرکت هندی اوگمن رباتیکس (Ogmen Robotics) گفت که ربات اورو با هوش مصنوعی پیشرفته ساخته شده است.

این همراه رباتیک سگ های خانگی، به صدای دو طرفه و یک صفحه ویدئوی تعاملی مجهز است تا کاربران بتوانند از هر کجا با سگ خود به صورت زنده ارتباط برقرار کنند.

این ربات حتی به کاربر امکان می دهد تا تصاویر و ویدیوهایی را برای به اشتراک گذاشتن با دوستان یا انتشار در رسانه های اجتماعی ثبت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی یک ربات همراه حیوانات خانگی

معرفی یک ربات همراه حیوانات خانگی