مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 19:062024-01-15سياسي

امنیت، نعمت بزرگ انقلاب اسلامی برای مردم است


نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امنیت نعمت بزرگی است که انقلاب اسلامی برای مردم ما به ارمغان آورده است و هر چه دشمن تلاش می کند راه به جایی نمی برد.

- ایسنا/خوزستان نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امنیت نعمت بزرگی است که انقلاب اسلامی برای مردم ما به ارمغان آورده است و هر چه دشمن تلاش می کند راه به جایی نمی برد.

آیت الله عبدالکریم فرحانی در نخستین یادواره شهدای انتظامی شهرستان آبادان که امروز (25 دی ماه) برگزار شد، اظهار کرد: به حمدالله در روز شهادت امام هادی(ع) در ماه نورانی رجب یک بار دیگر مردم ولایتمدار شهرستان آبادان با حضور در کنگره بزرگداشت شهدای امنیت با ولایت امیرالمومنین(ع)، امام هادی(ع) و نایب برحقشان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بیعت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: حضور در جمع مردم آبادان، جلسه شهدا و همراهی با خانواده های عزیز شهدا به خصوص شهدای امنیت که برای حفظ امنیت کشور جان ارزشمند خود را تقدیم ولایت کردند حال و هوای ایام دفاع مقدس آبادان را تداعی می کند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امنیت نعمت بزرگی است که انقلاب اسلامی برای مردم ما به ارمغان آورده است و هرچه دشمن تلاش می کند، راه به جایی نمی برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت، نعمت بزرگ انقلاب اسلامی برای مردم است

امنیت، نعمت بزرگ انقلاب اسلامی برای مردم است