مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 20:452024-01-18حوادث

دستگیری 17 اراذل و اوباش در تبریز، برخورد جدی پلیس با مخلان امنیت


فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از دستگیری 17 نفر از اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت در تبریز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، علی محمدی امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی گزارشات مردمی در شهر تبریز مبنی بر عربده کشی و مزاحمت به مردم توسط تعدادی از اراذل و اوباش، موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

  وی افزود: با بررسی میدانی و اخذ دستور قضایی مخفیگاه و پاتوق این اراذل و اوباش که عمدتا در حاشیه شهر بوده شناسایی و توسط تیم های ضربتی پلیس امنیت عمومی تعداد 17 نفر از این مخلان نظم عمومی دستگیر و به مقر پلیس دلالت شدند.

  ارشدترین مقام انتظامی استان تصریح کرد: تعدادی از این افراد همچنین با تشکیل خانه های قمار و ایجاد مزاحمت و عربده کش نظم و آسایش جامعه را مختل می کردند که از مخفیگاه این افراد تعدادی سلاح سرد و سلاح های شکاری کشف شد.

  محمدی  بابیان اینکه این اقدام ضربتی پلیس و دستگیری اراذل و اوباش رضایت شهروندان را به دنبال داشت، تاکید کرد:به مخلان نظم و امنیت هشدار و تذکر جدی می دهیم کسانی که بخواهند امنیت را مختل و با شرایط غیر عادی آرامش مردم را برهم زنند و به رفتارهای هنجار شکنانه خود ادامه دهند قطعا پلیس با آنان برخورد قانونی و شدید خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 17 اراذل و اوباش در تبریز، برخورد جدی پلیس با مخلان امنیت

دستگیری 17 اراذل و اوباش در تبریز، برخورد جدی پلیس با مخلان امنیت