مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 13:352024-01-11سياسي

کاهش مشارکت و ایجاد فضای ناامیدی، سناریوی تکراری دشمنان درباره انتخابات


امام جمعه زرندیه با تاکید بر لزوم شناخت سناریوی دشمن در انتخابات و ارائه راهکار برای خنثی کردن توطئه های دشمنان گفت: تلاش برای کاهش مشارکت مردم و ایجاد فضای یاس و ناامیدی در جامعه، - ایسنا/مرکزی امام جمعه زرندیه با تاکید بر لزوم شناخت سناریوی دشمن در انتخابات و ارائه راهکار برای خنثی کردن توطئه های دشمنان گفت: تلاش برای کاهش مشارکت مردم و ایجاد فضای یاس و ناامیدی در جامعه، سناریوی تکراری دشمنان در انتخابات پیش روست.

حجت الاسلام حسین ابراهیمی پنجشنبه 21 دیماه در نودوسومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه که با محوریت ارائه راهکارهای عملی پیرامون حضور حداکثری مردم در انتخابات و تشریح طرح ولایت دانشجویی در سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد، بر فراهم کردن مقدمات برگزاری انتخاباتی با حضور حداکثری تاکید کرد و افزود: دشمنان به دنبال ایجاد فضای یاس و ناامیدی برای کم رنگ جلوه دادن حضور مردم در پای صندوق های رای هستند.

در داخل کشور نیز جریانات فکری وابسته به غرب که هویت آنها شناخته شده است همین رویه را پیش گرفته اند تا حضور مردم را کمرنگ نشان دهند.

وی با بیان اینکه مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت چهار مولفه مهم از دیدگاه رهبری در انتخابات امسال مورد تاکید قرار گرفته است، تصریح کرد: باید برای برگزاری انتخاباتی با حضور حداکثری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش مشارکت و ایجاد فضای ناامیدی، سناریوی تکراری دشمنان درباره انتخابات

کاهش مشارکت و ایجاد فضای ناامیدی، سناریوی تکراری دشمنان درباره انتخابات