مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 08:362024-01-13بين الملل

کارشناس مسائل بین الملل: سردمداران داعش باید از منطقه اخراج شوند


ابوالفضل ظهره وند کارشناس مسائل بین الملل با تاکید بر لزوم اخراج سردمداران تروریست ها از منطقه، گفت: ما باید ریشه تروریسم را خشک کنیم و باید به دنبال تهدیدزدایی و تروریسم زدایی از کل منطقه باشیم.

- ابوالفضل ظهره وند کارشناس مسائل بین الملل و سفیر سابق ایران در ایتالیا در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به حادثه تروریستی کرمان، گفت: جنایت که اخیرا توسط آمریکا و اسراییل صورت گرفت، نمادی دیگر از میزان نفرت و بغض غرب، آمریکایی ها و اسراییلی ها است، این نفرت هم نسبت به سردار سلیمانی به دلیل ضربه اساسی در غرب آسیا و در خنثی کردن داعش و هم به دلیل بغض و کینه نسبت به انقلاب اسلامی و جریان مقاومت است.

صهیونیست ها و حامیان آنها در غزه به در بسته خوردند وی ادامه داد: امروز صهیونیست ها و حامیان آنها در غزه مجددا به در بسته خوردند و تمام حیثیت نداشته آن ها آشکار و برملا شده است و به اعتقاد بنده این بغض و کینه را در مراسم سالگرد حاج قاسم در کرمان، نسبت به او و کسانی که آمده بودند از ایشان تجلیل کنند، نشان دادند.

این  کارشناس مسائل بین الملل افزود: واقعیت این است که ما اولا نباید در زمین آمریکا به تله بیفتیم چون این بازی را آمریکایی ها جلو می برند، دوم اینکه نباید آدرس غلط بگیریم، به اعتقاد بنده داعش و جریانات تکفیری در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناس مسائل بین الملل: سردمداران داعش باید از منطقه اخراج شوند

کارشناس مسائل بین الملل: سردمداران داعش باید از منطقه اخراج شوند