مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 13:352024-01-09سياسي

استفاده از جمله من درآوردی «میزبان مهربان» در سفر رییس جمهور به زنجان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حسین حمزه لو پاک، رییس کمیسیون برنامه، بودجه، سرمایه گذاری و امور حقوقی در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی زنجان گفت: - استفاده از جمله من درآوردی میزبان مهربان در سفر رییس جمهور به زنجان رییس کمیسیون برنامه، بودجه، سرمایه گذاری و امور حقوقی شورای شهر زنجان با انتقاد از جمله میزبان مهربان در سفر رییس جمهور به زنجان گفت: اصطلاح میزبان مهربان هیچ مغزی نداشت و کاملا من درآوردی بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حسین حمزه لو پاک، رییس کمیسیون برنامه، بودجه، سرمایه گذاری و امور حقوقی در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی زنجان گفت: امسال در تحقق بخشی از بودجه با یک کسری مواجه هستیم و امیدواریم بودجه سال بعد حداقل کسری نداشته باشد و به پروژه های عمرانی کلیدی شهر آسیب وارد نکند.

  وی افزود: تسریع در ارسال لایحه ها انجام شود تا بحث دفترچه عوارض بودجه و تفریق که سه لایحه مهم و کلیدی است به بهترین نحو انجام شود.

حمزه لو پاک با بیان اینکه متاسفانه امسال تاکنون در کشور و در شهر زنجان وضعیت اصلا خوبی به لحاظ بارش نداریم و با وضعیت موجود باید بخش دیگری از فضای سبز به رفیوژ تبدیل شود، گفت: اگر شرایط به همین روال پیش رود سال بعد ممکن است برای تامین آب شرب به مشکل بخوریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از جمله من درآوردی «میزبان مهربان» در سفر رییس جمهور به زنجان

استفاده از جمله من درآوردی «میزبان مهربان» در سفر رییس جمهور به زنجان